דף נחיתה מחיר

דף נחיתה מקצועי החל מ-489 ש"ח בלבד

השאירו פרטים חוזרים בצ'יק

דף נחיתה מחיר

לפני שנוקטים על מחיר דף נחיתה, על בעל המקצוע לשאול את השאלות הנכונות ולהבין את סוג העסק עליו נדרש לבנות דף נחיתה.
שיווק 24:6 במבצע מיוחד על בניית דף נחיתה מקצועי החל מ489₪ בלבד.

באילו גורמים תלוי מחיר דף נחיתה?

  1. המערכת עלייה יבנה הדף 
  2. דף נחיתה על תבנית מוגדרת או דף נחיתה בעיצוב אישי
  3. מורכבות הדף
  4. דף נחיתה ממוקד המכיל טקסט קצר או דף נחיתה עם תוכן מרובה
  5. עיצוב הדף
  6. הנעה לפעולה
  7. היכן הדף יתאחסן

חשוב לבנות דף נחיתה בצורה מקצועית אצל מומחים בתחום שידעו לבנות את הדף נחיתה שלכם בצורה נכונה. דף נחיתה שנבנה בצורה שגויה היה עדיף שלא יבנה  מכיוון שהוא לא מועיל ולא ישיג את המטרה.

אתן לכם דוגמא על לקוחה שלנו-הלקוחה יצרה איתנו קשר בכדי שניתן את דעתינו על דף נחיתה שנבנה עבורה בחברה כלשהי , הדף נחיתה לא מייצר עבור העסק לידים. הלקוחה ביקשה שניתן את דעתינו על דף הנחיתה. לא די שגבו מהלקוחה מחיר גבוה מאוד, לאחר בדיקה וראייה מקצועית שביצענו בראש ובראשונה ראינו שבדף אין הנעה לפעולה. זאת רק דוגמא אחת מתוך לא מעט דפי נחיתה שנמצאים באינטרנט שאת אחד הדברים החשובים ביותר לא עושים בהם.
לאחר שיפור של חברתנו שיווק 24:6, הכנסו טקסט שיניע לפעולה, שינינו עיצוב שיתאים לסוג השרות והדף החל להניב תוצאות! מזה ניתן להסיק שלא מספיק רק לבנות דף נחיתה, אלא לחשוב על כל הגורמים הרלוונטיים מהעיצוב והטקסט עד לקישורי יצירת קשר והנעה לפעולה.

לסיכום, מחיר דף נחיתה תלוי במספר גורמים וכל עסק נבדק אצלנו בשאלות הנכונות, על מנת שיבנה בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר. 

אם אתם צריכים דף נחיתה ורוצים להתחיל להגדיל מכירות בעסק שלכם אנו בשיווק 24:6 בונים דפי נחיתה מקצועיים ,מלאו פרטים בטופס ↓ ונחזור בהקדם.

דף נחיתה מקצועי החל מ-489 ש"ח בלבד-השאירו פרטים חוזרים בצ'יק

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים

חוזרים בהקדם

דילוג לתוכן