עיצוב דף נחיתה

עיצוב דף נחיתה

עיצוב דף נחיתה-כיצד ישפיע על מבקרים בדף?

עיצוב דף נחיתה מצריך מחשבה יצירתית ושיווקית על מנת להשיג את המקסימום מהדף. אם אתם מעוניינים בקמפיין שיווקי באינטרנט בעזרת דף נחיתה, חשוב להשקיע בעיצוב יפה ונכון לתחום שלכם מכיוון שהעיצוב ישפיע מאוד על המבקרים בדף ויעזור להם בין היתר להגיע להחלטה אם לבצע פעולה בדף  או שלא. הרי מה אתם רוצים בסופו של דבר? שהגולש יבצע פעולה בדף, ישאיר את פרטיו, או יצור קשר בכל דרך אפשרית מהדף, לשם כך אתם עושים פרסום ואם הדף לא יושקע בעיצוב מקצועי ומניע לפעולה אז פשוט חבל על ההשקעה שלכם, אתם משלמים כסף רב עבור פרסום על מנת שהדף ייצר לידים איכותיים וכך תמכרו את המוצר או השרות שלכם לכן כדאי להשקיע בעיצוב הדף, לא משנה כמה אתם משלמים למומחה לבניית דפי נחיתה, ההשקעה תחזור אליכם אם הדף בנוסף לעיצוב היפה והנכון יהיה ממוקד מקצועי, מניע לפעולה עם קמפיין נכון ומדויק יגרמו למבקר בדף להשאיר את פרטיו או ליצור איתכם קשר באופן מיידי. 

מה כולל עיצוב דף נחיתה?

1.רקע הדף-בחירת סוג רקע נכון

2.צבעים –צבעים הם לא רק לנראות העין אלא גם משפיעים על הרגשת הגולש לכן עיצוב דף נחיתה בעזרת צבעים נכונים תשפיע רבות על נראות הדף והרגשת הגולש.

3.בחירת סוג הפונט- לדוגמא: ARIEL שמוכר לרבים, יש עוד הרבה סוגי פונטים, בנוסף נחליט האם נרצה שהפונט יהיה גדול, קטן, עם הצללה או בלי, משקל הפונט(דק או עבה) ועוד.

4.גודל הכותרת ראשית

5.גודל כותרת משנית

6.גודל הטקסט

7.טופס איסוף לידים מעוצב וברור

8.תמונות יפות ומושכות שהגולש לא ירצה להפסיק להסתכל, תמונה יפה ונכונה יכולה לגרום לגולש ליצור אתכם קשר ולהיפך, לכן חשוב לבחור את התמונה שתתאים לעיצוב ולתחום של העסק.

9.הוספת אייקונים לשיפור מראה הדף.

10.שיפור הנראות בנייד כדי שיראה מושך ומקצועי גם במסך קטן.

*חשוב שתהייה נראות נקיה ברורה ונעימה. 

לסיכום: עיצוב דף נחיתה זה מעבר לכתיבת כמה מילים, והכנסת תמונה , צריך לשים לב לכל הפרטים שנאמרו במאמר זה, על מנת שדף הנחיתה יראה טוב ומקצועי ויניע את המבקרים בדף לבצע פעולה, כל פרט שהוזכר במאמר גם אם הוא נראה לכם שולי הוא חשוב לנראות והרגשת המבקר בדף. 

אולי יעניין אתכם לקרוא: הגורמים המשפיעים על מחיר דף נחיתה

עיצוב דף נחיתה החל מ-489 ש"ח בלבד - השאירו פרטים חוזרים בצי'ק

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים

חוזרים בהקדם

דילוג לתוכן