בניית אתרים מקצועיים – 13 טיפים חשובים!

בניית אתרים מקצועיים

כיצד בניית אתרים מקצועיים משרתים את העסקים בצורה טובה? לפניכם הטיפים.

  1. עמוד הבית-בניית אתר מקצועי עם עמוד הבית שנראה לא פחות מטוב מאוד מכל הבחינות-המבקרים נכנסים לאתר דרך עמוד הבית ברוב המקרים. הרושם הראשוני שהמבקר יקבל אלו הרגעים שהוא יחליט האם להישאר באתר או שלא.
  2. קהל היעד-מי קהל היעד שלכם? אליו האתר צריך לדבר ולא לקהל אחר, לכן בררו היטב לאיזה קהל אתם רוצים לשווק.
  3. היררכיה-תדאגו להיררכיה נכונה היא תשפיע על חווית המשתמש של המבקר באתר ולכן חשוב להשקיע מחשבה בבניית ההיררכיה ולא להקל בזה ראש.
  4. טפסי לידים-אל תתקמצנו על טפסי לידים, אני רואה לא מעט אתרים שבקושי יש טפסי לידים באתר , טופס לידים ברגע הנכון יגרום למבקר באתר להשאיר פרטים.
  5. מילות מפתח בתפריט הניווט-בחרו את מילות המפתח בתפריט לאחר מחשבה כיצד זה יעזור למבקר באתר ויקל עליו, זוהי גם חלק מהירככיה נכונה, בנוסף מילות מפתח נכונות יעזרו בקידום האתר.
  6. יצירת קשר-יצירת קשר שמוצאים בשתי שניות מקסימום מבקר באתר לא צריך לחפש איפה הוא יכול ליצור קשר דרך האתר(ואני רואה זאת בלא מעט אתרים), לרוב במצב כזה מפספסים לקוחות.
  7. צבעי המיתוג-השתמשו לעיצוב האתר בצבעי המיתוג של העסק, זה תמיד יראה הרבה יותר טוב מצבעים אחרים.
  8. התאמת האתר למובייל-תדאגו שהאתר יראה טוב מהמובייל ונוח למבקרים.
  9. אחסון טוב-דאגו לאחסון טוב ומהיר שהגולש ימצא את עצמו תוך מספר שניות בודדות בתוך האתר שלכם, אחרת….יש סיכוי טוב שתפספסו אותו. סבלנות? לא במאה הזאת!
  10. תדאגו לפוטר(החלק התחתון של האתר)-הפוטר מופיע בכל העמודים, תדאגו שיהיו גם שם פרטי יצירת קשר עמכם, שעות פעילות העסק, מפה לבית העסק וגם ניווט וויז לבית העסק.
  11. מדיניות הפרטיות והצהרת נגישות-אם אתם לא רוצים להסתבך ורוצים שהאתר שלכם יהיה אתר מקצועי תדאגו למה שצריך ללא עיכובים.
  12. הנגשת האתר-בניית אתרים מקצועיים יהיו תמיד עם הנגשה! ההנגשה לבעלי מוגבליות, החוק אומר שצריך להנגיש את האתר, אבל גם בלי קשר לחוק כדאי ורצוי להנגיש לכולם את האתר, שיהיה גם למי שצריך נוח ומונגש וגם אתם בסופו של דבר רק תרוויחו מזה.
  13. עמוד שירותים נוספים-אם אתם נותנים שירותים נוספים מלבד השרות העיקרי אותו אתם נותנים, כדאי ליעד לכך עמוד ולרשום שם איזה עוד שירותים אתם מציעים.

כל המידע שתרצו לדעת על בניית אתרים מאת שיווק 24:6

בניית אתר מקצועי במחיר משתלם-השאירו פרטים -חוזרים בהקדם!

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים-חוזרים בהקדם!

דילוג לתוכן