בניית אתרים לעסקים קטנים: הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן במחיר משתלם!

בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים זה דבר נצרך וחשוב, בעמוד זה אתם מוזמנים לקרוא טיפים גדולים על הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן, אם אתם עסקים חדשים או ותיקים הטיפים הללו יעזרו לכם להבין איזה אתר כדאי שיבנה לעסק שלכם ומה חשוב שהאתר יכיל בתוכו על מנת שישרת את העסק הקטן שלכם בצורה המיטבית ביותר.

השאירו פרטים לבניית אתר במחיר משתלם-חוזרים בצ'יק

בניית אתרים לעסקים קטנים-בחירת מערכת עליה יבנה האתר שלכם

בשוק קיימות לא מעט מערכות של בניית אתרי אינטרנט וחשוב שתדעו על איזה מערכת יבנה האתר שלכם. אני ממליצה על בניית אתרים בוורדפרס, וורדפרס הינה מערכת מתקדמת ומובילה לבניית אתרי אינטרנט וכאשר מדברים על בניית אתרים לעסקים קטנים וורדפרס היא מערכת טובה מאוד בכך שהיא מערכת בקוד פתוח ובעל עסק שיש ברשותו עסק קטן ורוצה אתר אינטרנט שישמש אותו כרגע בצורה טובה ובעתיד יוכל להגדיל את האתר עם גדילתו של העסק, זה יהיה מצוין. ישנן סיבות נוספות למה הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן עדיף לבנות בוורדפרס, כגון: המון תוספים ביניהם תוספים לקידום האתר, עיצוב והתאמה לנייד.

כתובת אינטרנט ברורה

רצוי שתהיה כתובת אינטרנט ברורה כדי שאם ירצו לחפש את האתר שלכם יוכלו לעשות זאת בקלות.

חווית משתמש טובה

  • אחסון מהיר וטוב-גם כאשר בונים אתר לעסק קטן שלא מכיל הרבה תוכן חשוב שאחסון אתר האינטרנט שלכם יהיה מהיר וטוב , אחד הפרמטרים שמשפיעים בקידום האתר הם מהירות האתר וטעינתו.
  • בניית אתר רספונסיבי-אתר אינטרנט שיתאים למסכים השונים וביניהם מסך הנייד הקטן שרוב האנשים גולשים דרכו.
  • ניווט-לא משנה איזה תפריט אתר יבנה לאתר שלכם נפתח, גלילה או כל תפריט אחר, הניווט צריך להיות פשוט וקל. 
  • יצירת קשר-יצירת קשר גם היא קשורה  לחוויית משתמש, ביקרתי בלא מעט אתרים שכאשר רציתי ליצור קשר לקח לי הרבה זמן למצוא ולפעמים התייאשתי ועזבתי את האתר ואתם כמובן לא רוצים שמבקרים יעזבו את האתר שלכם לכן חשוב להקפיד על פרטי יצירת קשר נראית לעין בקלות ובמהירות.

מטרה ברורה והנעה לפעולה

חשוב שבאתר יהיה ברור לגולש במה עוסק העסק שלך ומה אתה רוצה שהגולש יעשה, תניעו את הגולש לפעולה.

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן-יש צורך במיתוג מקצועי

ישנם עסקים קטנים שחושבים שאם העסק שלהם קטן לא חשוב להשקיע במיתוג, דבר זה הוא כמובן טעות, לכן כאשר אנחנו ניגשים למלאכת הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן אנו מתייחסים לצבעי הלוגו ולקו העיצובי של העסק  שיהיה באתר, הכל צריך להיות מתוכנן וכך אנשים יכולים לזכור ולזהות את העסק שלכם.

איזה התוכן יהיה באתר שלכם

כדאי שתחשבו עם עצמכם מה הגולשים שחיפשו את השירות/מוצר שלכם ירצו לדעת עליו ועל העסק שלכם.

המלצות של לקוחות

חשוב מאוד להראות למבקרים באתר שלכם אמינות ולתת להם ביטחון לרכוש את שרותכם או המוצר שלכם, כאשר יש המלצות מלקוחות זה תמיד יעזור למבקרים באתר לרכוש מכם. ניתן לשים את המלצות הלקוחות בתפריט (כמו באתר הזה בתפריט יש לשונית של לקוחות מספרים ושם הוכנסו ההמלצות של חלק מהלקוחות שלנו, לא חובה לשים את ההמלצות בתפריט, אפשרי לשים אותם בתוך עמוד מסוים, שתיים שלוש המלצות יספיקו.

הקמת עמוד עיסקי ברשתות חברתיות

אל תגידו לא צריך יש לי עסק קטן, גם אם אתם לא רוצים כרגע להקים עמודים בכל הרשתות החברתיות, ביחרו לפחות רשת חברתית מובילה אחת שהלקוחות שלכם מבלים שם שבה תקימו עמוד עיסקי ובהמשך תשתפו פוסטים, מוצרים חדשים של העסק ועוד, נוכחות חברתית של העסק שלכם תוסיף לאמינותו ויכולה להביא לכם לקוחות חדשים ועוקבים.

ניוזלטר

כדאי שיהיה ניוזלטר באתר שלכם כך מבקרים באתר האינטרנט שלכם יכולים להשאיר את כתובת האימייל שלהם ולהתעדכן בחדשות אודות העסק שלכם, מבצעים ומאמרים מעניינים ועוד.

לסיכום

בניית אתרים לעסקים קטנים חשוב שיבנו אצל המומחים לתחום בכדי שתוצאות בניית האתר יהיו מקצועיות וישפרו את הפניות לעסק שלכם ובכך את מאגר הלקוחות שלכם. 

שאלות נפוצות

יש צורך ברכישת כתובת אתר אינטרנט-הדומיין, בנוסף יש צורך ברכישת אחסון. אנו נדריך אתכם בכל מה שצריך שיהיה לכם הכי קל ונוח.

את החומרים שלכם תשלחו לכתובת מייל שניתן לכם בזמן רכישת בניית האתר.

כן, אנו עובדים עם מעצבים מקצועיים שיוכלו לבנות לכם לוגו מקצועי לעסק שלכם. 

כן אנחנו נספק לכם מספר תמונות לעיצוב האתר שלכם, תמונות שנרכשות על ידינו.

כן בוודאי, אנחנו בונים אתרים שמתאימים גם לגלישה בנייד.

האתר שלכם יהיה מוכן תוך 21 יום. במידה ואתם צריכים את האתר בדחיפות, תעדכנו אותנו ונשתדל  לנזרז את הבניה.

בראש ובראשונה אנחנו בונים אתרי אינטרנט לא פחות טוב משהיינו בונים לעצמינו-ההצלחה שלכם חשובה לנו!!  יש לנו ניסיון רב בבניית אתרים מקצועיים, אנחנו מבינים שיווק ובונים אתרים בעיצוב אישי בהתאמה ייחודית לעסק שלכם, הזמינות שלנו גבוהה והמחירים הוגנים ומשתלמים.

נשמח לבנות לכם אתר מקצועי

במחיר משתלם

השאירו פרטיכם-חוזרים בצ'יק

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים

חוזרים בהקדם

דילוג לתוכן