בניית אתרים בזול

בניית אתרים בזול

בניית אתרים בזול-לעסקים חדשים, קטנים או עסקים ותיקים שעדיין אין להם אתר אינטרנט ורוצים להתקדם.

השאירו פרטים - חוזרים בצ'יק

בניית אתרים בזול-האם הזול מתאים לתקציב שלכם?

כל בעל עסק יגדיר סכום אחר עבור בניית אתר בזול, זה יחסי. אחד יגדיר אתר בזול בעלות 1,000 ש"ח ואחר יגדיר אתר בזול בעלות 3,000 ש"ח, כל אחד לפי התקציב שלו, בנוסף נשאלת השאלה מה יכיל האתר. 

מעת לעת אנו מצליחים לצאת במבצעים טובים לעסקים ומציעים בניית אתר בזול, על מנת לאפשר לכל עסק להקים אתר גם בתקציב מתאים לכיס. למרות זאת ישנם עסקים שלא מתאים להם מה שמכיל אתר בתקציב נמוך, כי לא יספק את צרכיהם.

 ולכן כדאי שבראש ובראשונה תחשבו עם עצמכם, לא רק מה אתם רוצים שאתר האינטרנט שלכם יכיל, אלא גם מה כדאי שיהיה באתר שלכם בכדי שיקדם את העסק שלכם למקום טוב יותר ושיביא לכם לקוחות חדשים לעסק, לבנות אתר אינטרנט  לשם הכרזה "יש לי אתר אינטרנט" או בכדי לפרסם אותו איפשהו והוא לא יביא לכם תוצאות ולא ישרת את המטרה שלכם, לא עשיתם בזה כלום מלבד זריקת כסף לפח, לכן התקציב שלכם כאן הוא חשוב, הרבה פעמים עדיף להשקיע עוד סכום כלשהו ולהשיג את המטרה שלשמה אתר אינטרנט נבנה

כמה עולה לבנות אצלינו אתר בזול?

בניית אתר בזול משתנה אצלינו בהתאם למבצעים אותם אנו עושים מעת לעת.

האם כדאי לי לרכוש אתר בזול? או עדיף לחכות שיהיה תקציב גבוה יותר

התשובה היא בוודאי שכן אם אין לכם אתר אינטרנט אתם מפסידים כסף, ולכן כדאי לרכוש בניית אתר בזול בתנאי שלמרות המחיר הנמוך הוא יבנה בצורה שיווקית נכונה וישרת את העסק בצורה טובה לפחות עד שיתאפשר לכם להגדיל אותו, האתרים שאנו בונים הינם אתרים על מערכת מתקדמת בקוד פתוח המאפשרת לבצע שינויים עתידיים ואף להגדיל את מספר העמודים באתר, להוסיף בלוג ואפילו חנות וירטואלית.

לאיזה סוג עסקים יהיה נכון לבנות אתר בזול?

לכל עסק, מכל תחום מומלץ בניית אתר בזול על מנת שהעסק יתחיל לנוע קדימה.

איזה סוגי אתרים ניתן למצוא בזול?

כיום ניתן למצוא ברשת את כל או את רוב סוגי העסקים בזול החל מאתרי ONE PAGE ועד לאתרים עם מספר עמודים ואפילו אתרי מכירות אבל נשאלת השאלה מה יכילו האתרים, על איזה מערכת הם יבנו, איזו חווית משתמש תהיה אם בכלל, איזה עיצוב יהיה באתרים הללו וכו'.

בניית אתר וורדפרס בזול

בניית אתר וורדפרס מומלץ כיוון שמערכת וורדפרס הינה מערכת מתקדמת לבניית אתרים, אחד הדברים הטובים במערכת וורדפרס זה שהיא מערכת בניית אתרים בקוד פתוח זאת אומרת שבמידה והתקציב שלכם נמוך ניתן לבנות אתר קטן בתקציב יחסית נוח ולהתקדם לאתר גדול מכיל ואף מורכב יותר בהמשך.

על מה חשוב לא לוותר כשרוכשים אתר בזול

שאלות נפוצות

אתם יוצרים עימנו קשר דרך האתר, לאחר שנשוחח ונאפיין איזה אתר העסק שלכם צריך, אתם תעבירו אלינו את החומרים שתרצו להכניס לאתר , אנחנו נבנה ואח"כ נעשה תיקונים במידה ויש,  ולבסוף האתר יעלה לאויר.

אין אצלנו מחיר מוגדר לאתר לבניית אתר זול, אנו יוצאים מעת לעת במבצעים טובים שיכולים להתאים לכל כיס, צרו קשר ונעדכן אתכם בעלות בניית אתר 

לא, לאחר הסבר ואפיון טלפוני, אתם מעבירים את החומרים לבניית האתר באינטרנט.

האתר נבנה על מערכת וורדפרס המובילה והמתקדמת לבניית אתרים

כן, האתרים שאנחנו בונים מתאימים לגלישה מהסלולר.

כן יש הוצאה של רכישת דומיין בעלות 70 שח לשנה(בערך) אלא אם כן תבחרו דומיין מיוחד/יקר. בנוסף יש עלות אחסון האתר שהיא מסתכמת בערך ב-360 ש"ח לשנה.

הצטרפו ללקוחותינו המרוצים

השאירו פרטים וחוזרים בצ'יק

פוסט מומלץ לקריאה: טיפים גדולים על בניית אתרים לעסקים קטנים

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים

חוזרים בהקדם

אם עדיין לא השארתם פרטים?

  התעדכנו במחירים המשתלמים שלנו!

השאירו פרטים-חוזרים בצי'ק

דילוג לתוכן