בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית ליצירת נוכחות אינטרנטית שתביא לכם לקוחות חדשים לעסק

השאירו פרטים-נחזור בהקדם!

תהליך בניית אתר תדמית

  1. כאשר נגשים למלאכת בניית אתר תדמית בראש ובראשונה יש צורך לדעת מהם שירותיו של העסק, מי קהל היעד ואיזה מסרים שיווקיים נרצה להעביר למבקר באתר לאחר מכן נחליט איזה עמודים יופיעו באתר ,איזה מילות מפתח, באיזה סדר יופיעו העמודים, נבחר את הגופן , התמונות, צבעי האתר ואיזה טקסט יכנס לאתר-עד כאן הוסבר על אפיון בניית אתר תדמית.
  2. לאחר שנחבר את הדומיין לאחסון נתחיל בבניית האתר.
  3. נבנה את האתר לפי האפיון שעשינו ולאחר מכן אם יהיו תיקונים נתקן.
  4. סיום הבניה-אתר התדמית שלכם מוכן לשיווק.

מה מכיל אתר תדמית

אתר תדמית יכיל את לוגו העסק, עיצוב לפי צבעי המיתוג של העסק,  מידע על העסק ועל שירותיו, יתרונותיו של העסק, מספר תמונות, פרטי יצירת קשר עם העסק, רשת חברתית שהעסק פעיל בה, מפת מיקום העסק ,טפסים להשארת פרטי המבקרים באתר שיוכנסו לדפים השונים באתר(הפרטים  שהמבקרים ישאירו בטפסים יגיעו לאימייל שלכם).

מה זה אתר תדמית

אתר תדמית זהו אתר אינטרנט אשר מייצג את העסק. כאשר מדברים על בניית אתר תדמית חשוב במיוחד לשים לב לנראות של האתר, תדמיינו שאתם מטיילים ברחבי העיר ומסתכלים על חלונות ראווה של חנויות פיזיות, בוודאי שתכנסו לחנות שחלון הראווה שלה מעוצב יפה ומזמין אתכם להכנס ולרכוש בה, אותו הדבר לגבי אתר תדמיתי, המבקרים יברחו מהר מהאתר, אומנם אתר תדמית זו לא חנות באינטרנט אבל אתר תדמית ובעיקר עמוד הבית של האתר זוהי התדמית שהמבקרים באתר רואים כאשר הם יכנסו לאתר שלכם והשאלה הנשאלת היא: איזה אתר תדמית הם יראו? ובכדי שהמבקרים באתר יראו אתר תדמית מעוצב יפה ומקצועי, נעים וחווייתי למבקרים בו, מומלץ מאוד לפנות למומחי בניית אתרי תדמית.

כיצד בניית אתר תדמית יביא לעסק נוכחות אינטרנטית

בניית אתר תדמית מעוצב יכול לעזור לעסק שלכם לבסס נוכחות חזקה באינטרנט ולמשוך לקוחות פוטנציאליים, בנוסף זה יכול לשפר את תדמית המותג של העסק וליצור בידול מהמתחרים. כל עסק בין אם הוא חדש או ותיק חשוב שיפנה למומחי בניית אתרי תדמית על מנת שהעסק שלו יופיע באינטרנט, נוכחות זו מאפשרת לאנשים לבצע פעולות שונות דרך אתר האינטרנט. עסקים שאין להם נוכחות באינטרנט עשויים להיות מוגבלים בזמן ובהזדמנויות לפעול ולצמוח. יתר על כן, נוכחות באינטרנט מאפשרת לאנשים לגשת לכמות עצומה של מידע אודות העסק. להשתמש במידע זה ולחלוק ידע וחוויות עם אחרים.

  1. אתר האינטרנט בין אם הוא אתר תדמית או כל אתר אחר רצוי שיהיה מאובטח.
  2. הכנסת תמונות איכותיות לאתר שלכם, תמונות לא איכותיות יורידו את התפיסה של המותג ושל העסק ויגרמו למבקרים ספקות לגבי העסק והשרות.
  3. אחת הדרכים החזקות לצבירת אמון ובטחון בעיני המבקרים באתר הינה על ידי המלצות מלקוחות שרכשו את השרותים שלכם בעבר,הכניסו מספר המלצות לאתר שלכם.
  4. בניית אתר תדמית או אתר אחר מכל סוג, חשוב שיהיה עם עיצוב עכשווי,  אתר אינטרנט בעיצוב עכשווי נראה מקצועי ויוצר אצל המבקרים באתר אמון, אם לבעל העסק אכפת מהעיצוב וחווית המשתמש של אתר האינטרנט שלו אז בוודאי יהיה אכפת לו מהשירותים אותם הוא מספק ומהלקוחות שלו.
  5. בעת בניית אתר האינטרנט הכניסו לפחות רשת חברתית אחת שבה העסק שלכם מופיע זה יוסיף לתחושת הביטחון והאמון של המבקרים באתר.

לסיכום: בניית אתר תדמית בולט מהמתחרים היא משימה לא פשוטה בנוף התחרותי של היום, אבל משימה בהחלט אפשרית. בעזרת האסטרטגיה והעיצוב הנכונים, ניתן לגרום לכל אתר אינטרנט להיראות ייחודי ואטרקטיבי. המפתח הוא להתמקד ביצירת חוויה למשתמשים שתגרום למבקרים וללקוחות לחזור שוב. משמעות הדבר היא פריסה אינטואיטיבית, ניווט קל ותוכן מרתק. בנוסף, כדאי להשתמש בוויזואליות באיכות גבוהה כדי למשוך תשומת לב ולגרום לאתר האינטרנט שלכם לבלוט מהמתחרים ולהביא לקוחות נוספים לעסק שלכם. בניית אתרים זאת הממוחיות שלנו ונשמח לבנות לכם אתר אינטרנט מקצועי שיביא לכם לקוחות פוטנציאליים לעסק.

בניית אתר תדמית לכל סוגי העסקים-השאירו פרטים,
חוזרים בהקדם

שאלות ותשובות על בניית אתר תדמית

אנו בונים את אתר תדמית במערכת וורדפרס, מערכת וורדפרס הינה מערכת מובילה לבניית אתרים.

האתר יהיה מוכן עד 18 ימי עסקים, במידה ואתם זקוקים שנזרז את הבניה , שוחחו איתנו, זה אפשרי.

כן, האתר מתאים לגלישה מהמובייל.

כן, אתם יכולים לבצע שינויים לבד (אם אתם יודעים ומבינים כיצד), אם לא, אתם יכולים לפנות אלינו לביצוע שינויים.

תשלום בניית אתר הינו חד פעמי ללא תשלומים חודשיים נוספים.

כן , אנו יכולים להמליץ לכם מהיכן לרכוש ולעזור בזה. 

בניית אתר תדמית מקצועי-השאירו פרטים חוזרים בצי'ק

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים

חוזרים בהקדם

דילוג לתוכן