בניית אתר מכירתי

בניית אתר מכירתי

בניית אתר מכירתי מותאם למובייל עם תשתית קידום אורגני וחווית משתמש נוחה

תהליך בניית אתר מכירתי

נאפיין ונבנה לכם אתר מכירתי שבעזרתו תוכלו להגדיל את מכירות העסק ולמכור 24 שעות ביממה, לפניכם התהליך, אתכם יד ביד בדרך לאתר מכירתי מוצלח.

  1. אפיון הכולל מה אנו מעוניינים למכור באתר?
  2. לאיזה קהל אנו מכוונים?
  3. עריכת מחקר שוק.
  4. בחירת עמודים לפי מילות מפתח וצורך.
  5. בירור מהם המוצרים שימכרו באתר.
  6. החלטה על מוצרים מובילים שנרצה שיופיעו בעמוד הבית.
  7. חלוקה לקטגוריית מוצרים.
  8. החלטה על מבנה האתר.
  9.  החלטה היכן למקם קריאות לפעולה כגון: "קנה עכשיו", "מוצרים נוספים".
  10. החלטה על עיצוב האתר כולל צבעים בהתאמה לצבעי המיתוג.
  11. בחירת סליקה על ידכם ואבטחת תשלומים שיהיו באתר.
  12. לאחר האפיון והכנת כל מה שצריך לאתר נתחיל את בניית האתר ועיצובו כולל התאמתו למובייל.

העמודים שכדאי להוסיף בעת בניית אתר מכירתי

לפני כל בניית אתר יש צורך להחליט אילו עמודים יהיו באתר, הטבלה שלפניכם תעזור לכם להחליט אילו עמודים תרצו להוסיף לבניית האתר שלכם.

עמוד מבצעים עמוד המציג את מבצעי החנות-הרבה אנשים אוהבים להיכנס לעמוד המבצעים ולהתעדכן במבצעים משתלמים.
עמוד עודפים (OUTLET) עמוד המציג את כל העודפים אשר נשארו ומוצגים במחירים זולים יותר  בד"כ. גם לעמוד זה אנשים מאוד אוהבים להיכנס.
עמוד מה חדש  בעמוד זה ניתן להציג כל מה שחדש בחנות, רצוי מאוד שיהיה עמוד כזה במיוחד ללקחות חוזרים אבל לא רק.
עמוד מוצרים מובילים  מוצרים מובילים אלו המוצרים שנמכרים בתדירות הכי גבוהה בחנות ולהן ביקוש רב, בין היתר אפשר למצוא בעמוד זה טרנדים למינהם ועוד.
עמוד בלוג של תחום המכירה  עמוד זה הוא חשוב גם מבחינת המבקרים באתר שיכולים לקרוא מאמרים בתחום המכירות שבו החנות עוסקת וגם מבחינת קידום אורגני במנועי החיפוש. נכון שמעבר למאמרים איכותיים ומעניינים צריך לבצע משימות נוספות בכדי להתקדם במנוע החיפוש, אך מאמרים איכותיים הם אחד הפרמטרים.
עמוד שאלות ותשובות  זהו גם כן עמוד חשוב מאוד המרכז את השאלות שהכי הרבה נשאלות ע"י אנשים שרוצים לרכוש מוצרים בתחום בו אתם עוסקים כגון: החזרת מוצרים, אחריות מוצרים, משלוחים ועוד.
עמוד גיפט קארד כדאי שבכל חנות יהיה עמוד גיפט קארד עם אפשרות לרכוש גיפט קארד במספר סכומים אפשריים בכפולות של 100 למשל.., עמוד זה גם יביא לקוחות חדשים לעסק שקיבלו מתנת גיפט קארד ורוצים לממש את המתנה ויתכן מאוד שישארו לקוחות קבועים.

מה המחיר של בניית אתר מכירתי?

בכדי שניתן יהיה לתת מחיר מדויק יש צורך לאפיין  איזה אתר מכירות אתם צריכים ורוצים, המחיר שלנו הינו החל מ-3,500 ש"ח, לפרטים נוספים אודות בניית אתר מכירתי אתם יכולים לצפות במחירון בניית אתרים שלנו.

בניית אתר מכירות וורדפרס

בניית אתר מכירות וורדפרס הינה כדאית ונוחה, מי לא רוצה להקים את אתר האינטרנט שלו על מערכת מתקדמת ומובילה בעולם עם אפשרות להמון תוספים ואפשרויות לשינויים באתר. 

אתר מכירתי עם תשתית קידום אתרים זה חשוב

חבל לבנות אתר ולאחר מכן להבין שאין לו תשתית טובה לקידום אורגני, לכן חשוב לבנות אתר מכירתי אצל מקצוענים בתחום בכדי שניתן יהיה לקדם את האתר על תשתית מוכנה וטובה.

איך אפשר לשווק אתר מכירות?

האפשרויות הן קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, ישנם אפשרויות נוספות, תלוי לאן אתם מכוונים.

שאלות נפוצות

אנו בונים אתר מכירתי על מערכת וורדפרס, מערכת מובילה ונוחה לבניית אתרים.

בניית האתר תלויה בגודל האתר, יש אתרים מכירתיים שהם קטנים עם מעט קטגוריות ויש אתרים מכירתיים עם הרבה קטגוריות ועמודים ולכן מן הסתם יקחו יותר זמן. לאחר שנאפיין אתכם בשיוחה טלפונית איזה אתר מכירתי אתם צריכים, נדע לתת לכם טווח זמן ביצוע שבו האתר יהיה מוכן.

תצטרכו להעביר לנו באמצעות המייל בצורה מסודרת את הדברים הבאים: איזה קטגוריות מוצרים תרצו שיהיו באתר, העדפות למבנה עמוד הבית, תקנון אתר, מדיניות פרטיות, בחירת חברת סליקה, לוגו של העסק, טלפון שיופיע באתר, כתובת העסק שתופיע באתר, מייל לקבלת פניות וליצירת קשר, אם תרצו לחבר את האתר לרשת חברתית מסויימת תצטרכו להעביר חיבור לעמוד של העסק ברשת החברתית. יתכן ויהיה צורך בעוד מספר דברים שאותם נבקש מכם בהמשך.

כן, אפשר לבנות אתר מכירתי ללא עגלת קניות. באתר יוצגו הקטגוריות והמוצרים ובכדי לרכוש מבקרי האתר יפנו אליכם במייל, ווצאפ או בטלפון.

דף חנות עיצובי ומושך

דפי קטוגוריה

דף מוצר

דף תשלום

דף עגלת קניות

קופונים

אפשרות למבצעים והנחות

אפשרות לשליחויות

 

השאירו פרטים - נחזור בהקדם 🙂

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים - חוזרים בהקדם!

דילוג לתוכן