בניית אתר רספונסיבי

בניית אתר רספונסיבי

בנית אתר רספונסיבי, היום כל בעל עסק צריך! 
כיום רוב הגולשים נכנסים לאתרי האינטרנט דרך המובייל, לכן הנראות במובייל מצריכה תכנון ועיצוב מקצועי, על מנת לספק לגולשים נוחות מירבית.
במאמר נתרכז בנראות במובייל לעומת מסכים אחרים, נפרט על הכללים אשר יהפכו את האתר שלכם לספק חוויה טובה שיציג את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר.

בניית אתר רספונסיבי - התפריט

בעת בניית אתר רספונסיבי, נדאג שהתפריט יהיה ברור ונוח לכלל האנשים ומה הכוונה?
שהמרווח בין השורות בתפריט יהיה גדול מספיק על מנת שיהיה נוח למגע האצבע במובייל, שהתפריט יפתח כמו שצריך בלי קפיצות והפרעות כמו שראיתי בלא מעט אתרים, בחירת צבעים נכונה לתפריט, שהמבקר באתר יבין את הכתוב ללא כל מאמץ, בחירת מילות המפתח שנכניס לתפריט חשובה גם כדי שהמבקר באתר יבין וינווט בדיוק לאן שהוא רוצה בקלות ובמהירות ובנוסף מילות מפתח נכונות יעזרו גם בקידום האתר.

אתרים רספונסיביים עם פונט קריא

בניית אתר רספונסיבי עם בחירת פונט נכונה אשר מתאים הן לעיצוב וחשוב ביותר, הפונט יהיה קריא וברור. 

הטקסט

כאשר אנו בונים אתר רספונסיבי נבחר בגודל המתאים של הטקסט עם מרווח נכון בין שורה לשורה שלא יהיה מרווח גדול מידי ובטח לא צפוף מידי המקשה על הקריאה. נשים לב בנראות המובייל שהטקסט יהיה מספיק גדול כדי שלמבקר באתר יהיה נוח ולא יצטרך להשתמש באצבעותיו כדי להגדיל את המסך ולקרוא, זה קורא בלא מעט אתרים, לי אישית זה הורס לגמרי את הנוחות וחווית הקריאה וסיכוי קלוש שאחזור לאתר כזה, אין לי ספק שגם מבקרים אחרים מרגישים כך באתרים הללו.

בחירת צבעים נכונה

בחירת צבעים נכונה עם שילוב צבעים נכון לאתר.
כשהגולש קורא טקסט אם זה מנראות מסך מחשב ובעיקר מהמובייל, צריך ששילוב הצבעים יהיה נכון ולא יציק לעין, לכן יש לשלב את צבעי הטקסט עם צבעים המתאימים לרקע האתר.
לדוגמא: כשהרקע כהה עם צבע טקסט שאינו בהיר מספיק, עניין זה יקשה על המבקר באתר לקרוא בקלילות ובהנאה וללא כל מאמץ, דוגמא נוספת: בחירת צבע טקסט צורם לעין אשר מפריע מאוד לקריאה. התוצאה בד"כ-יציאה מהאתר!

תמונות

במסך מחשב מלבד תמונה איכותית וקלת משקל לא תהיה בעיה לרוב, במסך המובייל נשים לב שגודל התמונה תהיה בגודל הנכון שתראה טוב במסך הקטן.

בניית אתר רספונסיבי עם ניצול היתרונות

1.הוספת קישור לחיוג מהיר למובייל בלחיצה –  כאשר הגולש נמצא באתר, לחיצה קטנה והשיחה אצלכם.

 2. הוספת חיבור לווצאפ- כאשר הגולש נמצא באתר, באמצעות לחיצה על כפתור הווצאפ, יהיה ניתן לשלוח הודעה במספר שניות.
*ניתן להוסיף אפשרות של שיתוף פוסטים מהאתר לווצאפ. 

3. הוספת קישורים לרשתות חברתיות- פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד..

4. כפתור 'סטיקי' – כפתורים אשר נמצאים על המסך ומלווים את הגולש לאורך כל השהייה באתר.
כפתור 'סטיקי' יכול להיות פעולה של מספר דברים, כגון: ווצאפ ,חיוג מהיר, רשתות חברתיות ,טופס צור קשר, הודעת SMS ועוד.

לבניית אתר רספונסיבי -פרטים וחוזרים בהקדם!

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על  בניית אתרים

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים-חוזרים בהקדם!

דילוג לתוכן