דף נחיתה

דף נחיתה

לעסקים

דף נחיתה החל מ-599 ש"ח בלבד

השאירו פרטים חוזרים בצ'יק

יתרונות בניית דף נחיתה דרכנו:

תהליך בניית דף נחיתה

בתהליך בניית דף נחיתה נבצע את הפעולות הבאות:

1. איפיון דף נחיתה – נאפיין את סוג הדף אותו העסק שלכם צריך כולל קהל היעד וגורמים נוספים.

2. חיבור דומיין לאחסון-נחבר בין הדומיין שלכם לאחסון.

3. העברת חומרים-העברת הטקסטים ושאר החומרים של דף הנחיתה.

4. שלב בניית דף נחיתה-בניית הדף ועיצובו בהתאם לאיפיון שנעשה

5. תיקונים-סבב תיקונים בדף לשביעות רצונכם.

6. סיום-העלאת הדף לאוויר. 

7. נותר רק לאחל בהצלחה!

מה מכיל דף נחיתה?

כותרת

כאשר בונים דף נחיתה לעסקים חשוב שהכותרת הראשית תהייה קצרה וממוקדת המסבירה בכמה מילים בודדות לאן הגולש הגיע ,חשוב לכתוב כותרת מושכת  אשר תגרום לגולש להמשיך לקרוא.

כותרת משנה

כותרת המשנה תסביר על השירותים אותם אתם מציעים או המוצר אותו אתם מוכרים. כתיבת כותרת משנה צריכה לעניין ולמשוך את הגולש לבצע פעולה.

תמונה

התמונה בדף נחיתה צריכה להיות איכותית וברורה היכולה לתאר עד כמה שניתן גם ללא קריאת הטקסט את השרות אותו אתם מציעים ו/או את המוצר אותו אתם מוכרים. ניתן גם לעלות תמונה שתתאר לגולש את ההרגשה שתהייה לו לאחר שירכוש את השרות שלכם ו/או המוצר שלכם.

טופס יצירת קשר

דף נחיתה מכיל לפחות טופס יצירת קשר אחד, עדיף שטופס יצירת הקשר  עם מעט שדות מילוי ולא הרבה, שם טלפון ואימייל יספיקו, הרבה פעמים כאשר הגולש רואה טופס יצירת קשר המכיל יותר מידי שדות למילוי הוא מוותר ולא ממלא פרטים.

כמות התוכן

רצוי וכדאי לבנות דף נחיתה ממוקד , קצר וקולע ולא דף מרובה תוכן או אלמנטים שיכולים להסיט את הגולש מלבצע פעולה. אם בכל זאת מסיבות כלשהם בחרתם לעשות דף נחיתה מרובה תוכן ואלמנטים כדאי מאוד שיהיו מספר טפסי יצירת קשר בדף.

עיצוב מתאים

יצירת דף נחיתה מעוצב מקצועית דורש מחשבה יצירתית מחוץ לקופסא , התאמת צבעים נכונה  ,היכן להכניס אלמנטים עיצוביים ,כדאי שדף הנחיתה ימשוך את העין של הגולש, בנראות הכללית רצוי שהדף יראה נקי ונעים ולא עמוס מידיי.

כפתור הנעה לפעולה

מטרתו של כפתור הנעה לפעולה בדף נחיתה הינו לגרום לגולש לבצע פעולה. יש כמה סוגי כפתורים המניעים לפעולה כגון: התקשר עכשיו, שליחת מידע ועוד.. דף נחיתה ללא כפתור הנעה לפעולה הינו פספוס פוטנציאלי לקבלת לידים והקלה על הגולש לבצע פעולה במהירות. בימינו הגולשים רוצים הכל עכשיו ומהר.

יתרונות השרות/מוצר שלכם

רישמו בקצרה מהן היתרונות של השרות אותו אתם מספקים או המוצר אותו אתם מוכרים.

הוכחה חברתית

 דף נחיתה עם הוכחה חברתית עוזרת גם היא לגולש לבצע פעולה, הכניסו המלצה של אנשים שרכשו את המוצר שלכם או השרות שלכם ואוהבים ומרוצים מהשרות /מוצר שלכם , ההוכחה יכולה להיות גם קישור לעמוד ברשת החברתית שלכם או המלצה כלשהי של לקוח מרוצה וכדומה.

סוגי דפי נחיתה

קיימים מספר סוגים של דפי נחיתה ולכל עסק יש צורך להתאים את סוג הדף אשר יתאים וישרת את המטרה בצורה הטובה ביותר.

דף נחיתה ממוקד

זהו דף נחיתה המכיל תמונה, כותרת, כותרת משנה וטופס יצירת קשר, דף נחיתה המיועד לשיווק השירות/מכירת מוצר/סדנא/כנס ועוד, חשוב שהדף יהייה נעים, קצר, ברור מאוד ומניע לפעולה.

דף נחיתה ארוך

זהו דף נחיתה שמתאים לעסקים שרוצים מעבר למידע הקצר לספק יותר מידע . בדרך כלל דף נחיתה ארוך נותן מידע מעמיק על שרות/מוצר שהעסק נותן או מוכר . לדגמא: זה יכול להיות מוצר חדש בשוק שחשוב שתהייה עליו מספיק אינפורמציה על מנת שאנשים יכירו אותו , דף נחיתה ארוך המסביר על כנס מסויים, על מה ידובר בכנס ,מי ירצה בכנס וכו', או דף נחיתה של סדנא כלשהי שתתקיים בקרוב וכדומה. 

דף נחיתה עם תפריט ניווט

דף נחיתה עם תפריט ניוווט לרוב נבנה לעסקים שרוצים דף נחיתה עם הרבה מידע ורוצים שלגולש שלהם תהייה חוויה ומידע מהיר לכל מה שהגולש ירצה לדעת מבלי לגלול ידנית ולחפש את המידע שהוא רוצה, כל מה שהגולש ירצה לדעת הוא יגיע אליו בלחיצה לכן דף נחיתה כזה מצריך בניית תפריט חכם שינווט את הגולש בדיוק למה שצריך לדעת עם הנעה לפעולה לאחר כל מידע שניתן באותה לחיצה.

דף נחיתה למכירת מוצר

זהו דף נחיתה שמוכר את המוצר של העסק , רצוי שיהייה כמה שיותר ממוקד, חשוב מאוד לשים תמונה של המוצר אותו מוכרים ,תמונה ברורה שמושכת את הגולש לרכישת המוצר. אפשר וכדאי למי שיש וידאו עם הסבר ברור ,הדגמת המוצר ויתרונותיו , זה עשוי להועיל מאוד ולעזור לגולש להגיע להחלטה. דף נחיתה למכירת מוצר לרוב קיימת גם סליקת אשראי על מנת שהגולש יוכל במיידית לרכוש את המוצר , דפי נחיתה ללא סליקת אשראי רצוי שיהייה כפתור ליצירת קשר בזריזות כגון כפתור חיוג בלחיצה או כפתור ליצירת קשר בווצאפ.

שאלות נפוצות

אנו בונים דפי נחיתה על מערכת וורדפרס.

זמן בניית דף נחיתה משתנה מדף לדף החל מיומיים לדף נחיתה בסיסי ויותר לדף נחיתה מתקדם או מורכב. זמן בניית דף נחיתה תלויה גם בזמן העברת החומרים אלינו.

את החומרים ניתן להעביר במייל או בווצאפ.

כן , כדאי לבנות דף נחיתה ממוקד ללא הסחות דעת, למוצר או שרות אותו אתה רוצה לשווק.

דף נחיתה בעלות 599 ש"ח מכיל את הדברים הבאים:

עיצוב הדף בצבעי המיתוג, טקסט אודות העסק, הדגשת יתרונות מרכזיים, הכנסת הלוגו שלכם אם יש, טופס לידים המכיל שם,טלפון, מייל ותמונת אוירה ברישיון לעיצוב הדף.

לעניין מחיר דף נחיתה מתקדם המכיל יותר אפשרויות ניתן לצפות במחירון שלנו: מחירון דפי נחיתה

דף נחיתה במחיר משתלם-השאירו פרטים חוזרים בהקדם

השאירו פרטים - חוזרים בהקדם!

צריכים דף נחיתה ועדיין לא השארתם פרטים?

אל תפספסו 

את המחירים המשתלמים שלנו

השאירו מספר טלפון

חוזרים בהקדם

דילוג לתוכן