היתרון של בניית דף נחיתה בוורדפרס על פני דף נחיתה במערכת דיוור

בניית דף נחיתה בוורדפרס

כיום כאשר אנחנו גולשים באינטרנט , אנו נתקלים בדפי נחיתה רבים. ניתן להבחין כי כל דף נחיתה נראה אחרת מקודמו. בצורה, בעיצוב, בנגישות כלפי האנשים הנכנסים אליו. יש להבין כי דפי נחיתה נבנים על פני מערכות מחשב אשר עובדות בצורה שונה. במאמר הבא נדבר על שני סוגים של מערכות המשמשות לבניית דפי נחיתה. מערכת וורדפרס ומערכת דיוור. שני סוגי המערכות נמצאים בשימוש על ידי בעלי עסקים רבים אך ישנו הבדל במאפיינים של כל מערכת ומערכת. בעוד שמערכת הוורדפרס עובדת בצורה מאובטחת, חדישה ומגוונת יותר, מערכת הדיוור מתגלית כפחות נגישה הן בשביל הלקוח והן בשביל בעל העסק.

עיצוב זה שם המשחק

אחד ההבדלים הגדולים יותר בין שתי המערכות הוא הגמישות הקיימת בשביל בעל העסק המאפשרת לו לעצב את דף הנחיתה בצורה רחבה ואסתטית יותר. מערכת הוורדפרס מציגה סגנונות עיצוב רבים אשר קלים לשימוש, כך שגם אדם עם ידע טכני מועט, יוכל לעצב דף נחיתה בוורדפרס בקלות וביעילות. יש להבין כי מערכת הדיוור בנויה קודם כל על מנת לאפשר לבעל העסק לקיים דף נחיתה בעל יכולת תפוצה יעילה דרך מערכות דואר אלקטרוני שונות. כך מערכות אלה מפספסות את יתרון העיצוב שקיים אצל בניית דף נחיתה בוורדפרס.

חינוך למחשבה רחבה

כיום עסקים רבים מתבססים על המסר הייחודי שלהם. כאשר בעל עסק מבקש לבנות דף נחיתה אטרקטיבי אשר ייצור עניין אצל הנכנסים אליו, עליו להביא את המסרים הייחודים שלו אל דף הנחיתה. דף נחיתה בוורדפרס מכיל בתוכו אפשרויות רבות להבעת המסר של העסק. הדף מאפשר לבעל העסק, מרחב עבודה גדול יותר. כך הוא יכול להניח בדף הנחיתה, הסברים ואייקונים ויזואליים על פני כל הדף. לעומת זאת דף נחיתה של מערכת דיוור, הוא צר יותר מבחינה ויזואלית. כך הלקוח אשר נכנס אליו לא יכול להתרכז בדברים שונים במקביל וכך הוא עלול לפספס את המסרים של העסק. בנוסף, צורה כזאת של דף עלולה לגרום לו לסרב למלא את פרטיו.

נוחות לשני הצדדים

דף הנחיתה צריך לשרת את שני הצדדים, הן את בעל העסק והן את הלקוחות אשר נכנסים אל דף הנחיתה. דף נחיתה בוורדפרס מאפשר לבעל העסק לקבל מגוון כלים רחב יותר לתקשורת עם הלקוחות. בנוסף בעל העסק יכול להבין האם דף הנחיתה עבד בצורה טובה, כאשר מערכת וורדפרס נותנת לבעל העסק סוגים שונים של דו"חות כאלו ואחרים. בנוסף, הלקוחות נהנים מדף נחיתה אסתטי ומעניין, כאשר בעל העסק מבין בצורה ישירה אם הלקוחות מרוצים מדף הנחיתה על ידי צפייה בתוצאות השונות.  כך הלקוחות מקבלים דפי נחיתה משופרים ומעודכנים , באופן תדיר.

החופש ליצור כאוות נפשכם

יצירת דף נחיתה בוורדפרס היא יצירה מהנה ובעלת אפשרויות רבות.  בעוד שדפי נחיתה במערכת דיוור הם מוגבלים יותר ואף חלקם מצריכים עבודה עם צד שלישי אשר ייתן לבעל העסק את האפשרויות השונות לעיצוב, מערכת וורדפרס היא מערכת נגישה יותר בשביל בעלי העסק. בעל עסק יכול לעצב דף נחיתה בוורדפרס בעצמו בצורה רחבה. בנוסף בעל העסק יכול לבחור גרסאות שונות של שימוש בוורדפרס, על מנת שיוכל להרחיב את מגוון הכלים שלו. לכל גרסה יש מחיר כספי משלחה אך לרוב המחיר הוא נוח.

הדף נחיתה ישאר שלכם

דף נחיתה בוורדפרס שייך לבעליו ולא כמו במערכות דיוור במידה ומעוניינים להפסיק את השרות צריך לבנות דף נחיתה חדש מה שמצריך הוצאה כספית נוספת

לסיכום, ישנם יתרונות רבים לעיצוב דף נחיתה בוורדפרס על פני עיצוב במערכת דיוור. היתרונות נמצאים בשליטה של בעל העסק על הדף, בעיצוב, בצורת השימוש של בעל העסק ולבסוף בחוויית הגלישה של הלקוח.

השאירו פרטים-חוזרים בהקדם!

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים

חוזרים בהקדם

דילוג לתוכן