שיווק ממומן בגוגל או שיווק אורגני-מה עדיף?
2. שיווק אורגני:-המכונה גם שיווק נכנס או תוכן, מציע מספר יתרונות לעסקים המעוניינים לבסס נוכחות חזקה באינטרנט ולמשוך לקוחות.
להלן כמה יתרונות מרכזיים של שיווק אורגני:
א. עלות-תועלת: שיווק אורגני בדכ התועלת גבוהה יותר לזמן הארוך.
ב. ע"י אופטימיזציה והכנסת תוכן תוצאות השיווק יכולים להניב תוצאות לשנים.
ג. התוכן שמקודם יופיע כל שעות היממה ללא הגבלה כלשהי.
חסרונות שיווק אורגני:
א. מצריך השקעה וטיפול רב
ב. אין תוצאות ברוב המקרים בטווח קצר גם אם תגדילו את ההשקעה הכספית, קידום אורגני לוקח זמן.
ג. השיווק האורגני לא תמיד יציב.
ד. בעמוד התוצאות העליון בגוגל תוצאות השיווק האורגני יופיע מתחת לפרסום הממומן.
מה עוד צריך לקחת בחשבון כאשר עושים שיווק ממומן בגוגל או שיווק אורגני?
אם הוחלט על שיווק ממומן בגוגל תצטרכו דף נחיתה ממוקד אשר נבנה במקצועיות! אם עדיין אין לכם אחד כזה מקצועי שבנוי נכון אנחנו יכולים לבנות לכם יש לנו הרבה ניסיון. לגבי שיווק אורגני יש צורך בבניית אתר אינטרנט עם תשתית קידום ומחקר מילות מפתח נכון. יש לנו את הניסיון גם בבניית אתרי אינטרנט ונוכל לעזור לכם בזה. שוחחו איתנו ונייעץ לכם.
לסיכום: האם לבחור בשיווק ממומן בגוגל או שיווק אורגני בגוגל מצריך שאלות לבעל העסק, לעדיפות, ליכולות הכספית, לזמן ועוד.
ניהול קמפיינים בגוגל או שיווק אורגני-בשניהם יש לנו את הניסיון והיכולת לעזור לכם בשמחה.