מה זה דף נחיתה

מה זה דף נחיתה?

מה זה דף נחיתה? דף נחיתה  הינו דף בודד המיועד להעביר למבקר ברגעים בודדים מסרים מסוימים אשר יגרמו לו לבצע פעולה כלשהי בדף. דוגמא לפעולה שמבקר בדף יכול לבצע: להשאיר פרטיו בטופס(הפרטים יגיעו ישירות למייל שלכם ובכך תוכלו לחזור למי שמתעניין בשרות, במוצר, בהרצאה שלכם או בכל דבר אחר שאתם מציעים, אפשרויות נוספות לביצוע פעולה ע"י המבקר בדף: ליצור עמכם קשר באמצעות הווצאפ, לחייג אליכם, ועוד.

לאחר שהוסבר בקצרה, מה זה דף נחיתה, אתם בטח שואלים כיצד דף הנחיתה יגיע למבקרים?

ישנה אפשרות להדביק את לינק דף הנחיתה בקבוצות ווצאפ ובקבוצות ברשתות החברתיות או בכל מקום שמתירים באינטרנט ובכך לקבל פניות, זה אכן אפשרי אך פרסום זה יביא פניות מועטות, לעיתים רחוקות. למה לעיתים רחוקות אתם שואלים? מכיוון שבד"כ שיווק שכזה הינו חלש ואינו מספיק על מנת לקבל כמות לידים באופן קבוע ומספקת, שתגדיל לכם את ההכנסות באופן משמעותי.

היכן ניתן לקבל פניות דרך דף הנחיתה בדרך שתגדיל באופן קבוע ומשמעותי את ההכנסות?

ע"י פרסום ממומן של דף נחיתה ניתן לקבל פניות באופן קבוע על מנת להגדיל משמעותית את ההכנסות. ניתן לפרסם את דף הנחיתה באינטרנט לדוגמא: ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש כדוגמת גוגל. ישנה אפשרות שתפרסמו בעצמכם לבד (הרבה פחות מומלץ אם אין לכם ניסיון בתחום וידע במערכות השונות) וישנה אפשרות שתתנו לבעלי מקצוע שמנוסים בתחום ניהול קמפיינים בגוגל (מומלץ) או ברשתות החברתיות לנהל ולשווק לכם את העסק במקצועיות תוך אפיון נכון והבנה מעמיקה של התחום. 

בניית דף ממוקד לפרסום - השאירו פרטים-חוזרים בהקדם! (מ-599 ש"ח)

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים - חוזרים בהקדם!

דילוג לתוכן