בניית אתרים לנדלן

בניית אתרים לנדלן | בניית אתרי נדל"ן

בניית אתרים לנדל"ן יש מספר סוגים החל מאתרי נדל"ן תדמיתיים ועד בניית אתרי נדל"ן גדולים המכילים בלוג והצגת הנכסים שהמשרד משווק.

השאירו פרטים - חוזרים בהקדם

תהליך בניית אתרים לנדל"ן

  1. נאפיין בשיחה אתכם איזה סוג אתר נדל"ן אתם צריכים ורוצים ומי קהל היעד לו אתם משווקים נכסים.
  2.  לאחר האפיון ניגש למלאכת מבנה האתר לאחר שנחליט שיווקית איך כדאי שיבנה.
  3. נכניס את התוכן והתמונות שתשלחו לנו לאזור שהוחלט באתר.
  4. נעצב את האתר בצבעי המיתוג שלכם שיראה יפה.
  5. נערוך תיקונים אם יש.
  6. נעלה את האתר לאוויר

בניית אתרי נדל"ן-מה כדאי להבליט?

כמו בכל בניית אתר שמצריך מחשבה שיווקית נכונה על מה כדאי להדגיש ללקוחות ולמבקרים באתר, כך גם בניית אתר נדל"ן! אני ארשום כאן מספר דברים אותם כדאי להבליט בבואנו לבנות אתר נדל"ן: חשוב להבליט לאיזה קהל האתר שלכם מדבר לרוכשי דירות?,  שיווק נדל"ן מסחרי? או אולי נדל"ן בחו"ל וכו'. בנוסף כדאי להבליט באיזה אזור בארץ אתם משווקים נדל"ן ואם אתם משווקים רק נדל"ן בחו"ל כדאי שזה יודגש כולל הארצות בהם אתם משווקים. מי אתם? המבקר באתר שלכם ירצה לדעת מי אתם? כמה ניסיון יש לכם בתחום הנדל"ן ועוד דברים אודותיכם  כדאי לפרט כמה שיותר אודותיכם. בנוסף הכניסו תמונות ופרוייקטים אמיתיים בלבד אשר אתם משווקים.  

שיווק אתרי נדל"ן

לאחר בניית אתר נדל"ן לעסק שלכם יש צורך לשווק את האתר על מנת שיגיע לקהלים הרלוונטיים אליהם אתם רוצים להגיע. ניתן לשווק בפרסום ממומן בגוגל ורצוי לתת למומחים בתחום ניהול קמפיינים בגוגל לנהל עבורכם את הקמפיין, ניתן לשווק גם  ברשתות חברתיות, יש צורך לבדוק איזה שיווק מתאים לעסק שלכם ולתקציב הפרסומי שלכם. שיווק בממומן הינו שיווק כמעט מיידי וניתן להגיע ללקוחות תוך מספר שעות החל מהקמת הקמפיין ועד להעלתו לאוויר. אפשרות נוספת הינה שיווק אורגני, שיווק זה לוקח זמן (הערכה-יכול לקחת מספר חודשים עד שנה ויותר), ישנם אפשרויות שיווק נוספות שגם הן לוקחות זמן ואם תרצו פרטים יותר מדויקים אפשר ליצור עימנו קשר ולקבל יעוץ.

אם אתם רוצים בניית אתר נדל"ן מקצועי -השאירו פרטים ונשוחח-חוזרים בהקדם!

שיווק 24:6 בניית אתרים בעיצוב אישי

ליחצו לייק והתעדכנו במאמרים וטיפים מעניינים

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Skype
Telegram

השאירו פרטים

חוזרים בהקדם

דילוג לתוכן